--
Kwaliteit
Waar mogelijk producten online aanbieden, waar mogelijk formulieren als e-formulieren (online in te vullen en te verzenden formulieren) aanbieden en waar nodig inwoners helpen om e-formulieren in te vullen.
- De websites worden maandelijks voorzien van nieuwe software, zodat een veilige online omgeving wordt aangeboden, oplossingen voor bugs en nieuwe functionaliteiten sneller beschikbaar zijn;
- Het aantal e-formulieren op de websites wordt verder uitgebreid, met minimaal 5 e-formulieren. Daarnaast worden e-formulieren ingezet voor tijdelijke aanvragen of aanmeldingen.
- DigiD, eIDAS en eHerkenning zijn als authenticatiemiddel beschikbaar;
- Voor de producten van Burgerzaken kan online aan afspraak worden ingepland, via de afsprakenmodule;
- Medewerkers publiekscentrum kunnen zowel telefonisch als aan de informatiebalie mensen ondersteunen bij het invullen van de e-formulieren;
- Door de implementatie van het nieuwe systeem voor burgerzaken is de basis gelegd voor verdere digitalisering richting inwoners maar bijvoorbeeld ook uitvaartverzorgers.